Winkelwagen

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Was je bestelde product niet helemaal wat je zocht? Geen probleem, wij bieden een 14 dagen retourgarantie aan zonder enig gedoe. Als je besluit om een ongebruikt of defect product te retourneren, hoef je alleen maar de instructies te volgen.

Het beheren van je bestellingen en het aanvragen van retourzendingen kan eenvoudig worden gedaan via je account dashboard. Ga naar je account en vind daar alle informatie die je nodig hebt. Alleen bestellingen die zijn verwerkt en verzonden, kunnen worden geretourneerd. Klik op "retouraanvraag" en volg de stappen. Om onze producten en webshop te blijven verbeteren, stellen we het op prijs als je aangeeft wat de reden is van je retourzending.

Selecteer de bestelling waarvan je producten wilt retourneren en kies daaruit de producten die je wilt retourneren. Vervolgens wordt je retour-aanvraag door ons in behandeling genomen. Zodra de aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met instructies voor de retourzending. Het is belangrijk om te wachten op deze instructies.

*Let op: door aanpassingen aan ons retoursysteem willen we je vragen je retour tijdelijk alleen via mail aan te vragen.

Mocht je vragen hebben over het retourneren van je product, neem dan via nl-consumercare@quinny.com of via 00800-22223426 contact met ons op.