Winkelwagen

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

FAQ

 

Een bestelling plaatsen

Q Hoe kan ik Quinny onderdelen bestellen?

A) Je kunt Quinny onderdelen bestellen via deze website, je kunt je Quinny kinderwagens en andere accessoires rechtstreeks bestellen via Quinny.nl.  Wij leveren alleen uit aan Nederland, voor levering in België verwijzen wij door naar service.quinny.be.


Q Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

A) Levering vindt gewoonlijk plaats binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van je betaling.
 

Q Wanneer wordt bevestigd dat mijn artikel beschikbaar is?

A) Bestellingen kunnen alleen geplaatst worden wanneer er voldoende voorraad is.  Beschikbaarheid van het product wordt weergegeven bij het plaatsen van een bestelling.  In het onwaarschijnlijke geval dat er geen voorraad beschikbaar is, kun je geen bestelling plaatsen.  
 

Q Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

A) Wij sturen je een e-mail ter bevestiging van je bestelling met vermelding van de door jou bestelde producten nadat betaling heeft plaatsgevonden.  Dit e-mailbericht is een bevestiging van de bestelling en/of acceptatie van de bestelling door Quinny. 


Betaling van je artikelen

Q Welke betaalmethodes kan ik gebruiken om mijn bestelling te plaatsen?

A) Je kunt gebruikmaken van Ideal, MasterCard, American Express, Maestro, VISA of PayPal.
 

Q Zijn er extra kosten als ik gebruik maak van PayPal?

A) Nee, PayPal is volledig gratis.
 

Q Is het veilig om mijn creditcard gegevens via het web te versturen?

A) Ja, we coderen (vergrendelen in ons systeem, onzichtbaar voor derden) je betaalkaart gegevens met behulp van SSL technologie om ervoor te zorgen dat je gegevens volledig veilig zijn.
 

Q Wanneer vindt de betaling plaats?

A) Toestemming tot betaling moet worden gegeven op het moment van je bestelling.  Betaling kan alleen worden uitgevoerd nadat je bestelling is verwerkt.
 

Levering


Q Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

A) Je artikelen zullen worden afgeleverd door de vervoerder DHL.
 

Q Waar kan er bezorgd worden?

A) Wij leveren bestellingen op elk adres in Nederland.
 

Q Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

A) Alle bestellingen worden geleverd vanuit ons centrale magazijn en zijn in de regel beschikbaar voor levering binnen 1-2  werkdagen
 

Q Wordt er ook geleverd op een werk adres?

A) Ja, die optie is beschikbaar bij het plaatsen van de bestelling. Als je deze wilt laten verzenden naar een ander adres dan je factuuradres vink dan de "leveren naar dit adres" optie aan bij het afrekenen, dan kun je de details invullen van het adres waarnaar je wil dat wij je bestelling verzenden.
 

Q Kan ik mijn bestelling volgen?

A) Ja dat kan. Vanuit DHL ontvang je via email een code waarmee je bestelling te volgen is.
 

Q Hoeveel bedragen de verzendkosten?

A) Voor alle bestellingen onder  € 40,00 wordt € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht. Alle andere bestellingen worden gratis geleverd. 
 

Q Wat gebeurt er als ik mijn bestelling wil annuleren vóór verzending?

A) Je hebt weinig tijd om je bestelling te annuleren omdat het verzendproces in gang wordt gezet op dezelfde dag als waarop wij je bestelling ontvangen. Als je wil annuleren, bel dan onze klantenservice op 00800-22223426.
Als je je bestelling annuleert, zal je betaling volledig worden teruggestort. De restitutie zal worden voltooid binnen 24 uur; het kan echter 5-7 werkdagen duren voordat dit te zien is op je afschrift, afhankelijk van je bank.
 

Q Wat gebeurt er als ik mijn bestelling wil annuleren die reeds verzonden is?

A) Je zult dan moeten wachten tot de artikelen worden geleverd en vervolgens onze retourprocedure moeten volgen.
 

Ontvangst van mijn bestelling

Q Wat moet ik doen als ik een probleem heb nadat mijn bestelling is geleverd?

A) We zijn er om je te helpen bij elke stap van het bestelproces.  Bel gerust onze klantenservice 00800-22223426 en wij lossen het probleem voor je op via de telefoon.
 

Q Hoe kan ik artikelen retourneren die ik niet wil?

A) We bieden een no-nonsense 14-dagen-retourgarantie. Als je besluit om een ongebruikt of defect artikel te retourneren, hoef je alleen maar de instructies te volgen op de retour pagina.


Garantie

Q Welke garantie heb ik op het artikel?

A) Je rechten op grond van de Wet Verkoop van Goederen. In de meeste gevallen krijg je 2 jaar garantie.
 

Q Hoe kan ik een defect artikel retourneren binnen de garantieperiode?

A) Indien je een defect artikel hebt ontvangen, hoef je alleen maar de instructies te volgen op de retour pagina.  Neem gerust contact op met onze klantenservice 00800-22223426.