Winkelwagen

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

FAQ

 

Een bestelling plaatsen

Q Hoe kan ik Quinny onderdelen bestellen?

A) Je kunt Quinny onderdelen bestellen via deze website, je kunt je Quinny kinderwagens en andere accessoires rechtstreeks bestellen via Quinny.nl.  Wij leveren alleen uit aan Nederland, voor levering in België verwijzen wij door naar service.quinny.be.


Q Zijn de prijzen inclusief btw?

A) Ja, alle prijzen zijn inclusief btw. In de orderbevestiging worden de exacte btw-bedragen getoond.


Q Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

A) Wij weten dat je jouw nieuwe Quinny-product graag zo snel mogelijk ontvangt. Daarom starten we het verzendproces op dezelfde dag als uw bestelling. Leveringen vinden normaal gesproken plaats binnen 2-4 werkdagen na verzending. Je order zal door DPD geleverd worden.
 

Q Wanneer wordt bevestigd dat mijn artikel beschikbaar is?

A) Bestellingen kunnen alleen geplaatst worden wanneer er voldoende voorraad is. Beschikbaarheid van het product wordt weergegeven bij het plaatsen van een bestelling.  In het onwaarschijnlijke geval dat er geen voorraad beschikbaar is, kun je geen bestelling plaatsen.  
 

Q Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

A) Wij sturen je een e-mail ter bevestiging van je bestelling met vermelding van de door jou bestelde producten nadat betaling heeft plaatsgevonden.  Dit e-mailbericht is een bevestiging van de bestelling en/of acceptatie van de bestelling door Quinny. 


Betaling van je artikelen

Q Welke betaalmethodes kan ik gebruiken om mijn bestelling te plaatsen?

A) Je kunt gebruikmaken van Ideal, MasterCard, American Express, Maestro, VISA of PayPal.
 

Q Zijn er extra kosten als ik gebruik maak van PayPal?

A) Nee, PayPal is volledig gratis.
 

Q Is het veilig om mijn creditcard gegevens via het web te versturen?

A) Ja, we coderen (vergrendelen in ons systeem, onzichtbaar voor derden) je betaalkaart gegevens met behulp van SSL technologie om ervoor te zorgen dat je gegevens volledig veilig zijn.
 

Q Wanneer vindt de betaling plaats?

A) Toestemming tot betaling moet worden gegeven op het moment van je bestelling.  Betaling kan alleen worden uitgevoerd nadat je bestelling is verwerkt.
 

Levering


Q Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

A) Je artikelen zullen worden afgeleverd door de vervoerder DPD.
 

Q Waar kan er bezorgd worden?

A) Wij leveren bestellingen op elk adres in Nederland.
 

Q Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

A) Alle bestellingen worden geleverd vanuit ons centrale magazijn. We starten het verzendproces op dezelfde dag als uw bestelling. Leveringen vinden normaal gesproken plaats binnen 2-4 werkdagen na verzending. 
 

Q Wordt er ook geleverd op een werk adres?

A) Ja, die optie is beschikbaar bij het plaatsen van de bestelling. Als je deze wilt laten verzenden naar een ander adres dan je factuuradres vink dan de "leveren naar dit adres" optie aan bij het afrekenen, dan kun je de details invullen van het adres waarnaar je wil dat wij je bestelling verzenden.
 

Q Kan ik mijn bestelling volgen?

A) Ja dat kan. Vanuit DPD ontvang je via email een code waarmee je bestelling te volgen is.
 

Q Hoeveel bedragen de verzendkosten?

A) Voor alle bestellingen onder  € 40,00 wordt € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht. Alle andere bestellingen worden gratis geleverd. 
 

Q Wat gebeurt er als ik mijn bestelling wil annuleren vóór verzending?

A) Wij weten dat je jouw nieuwe Maxi-Cosi-product graag zo snel mogelijk ontvangt. Daarom starten we het verzendproces op dezelfde dag als de bestelling.  Als je van gedachten bent veranderd, of als je hebt ontdekt dat je per ongeluk meerdere keren hetzelfde product hebt besteld, neem dan meteen contact op met  onze Customer Care. Indien mogelijk, annuleren we dan je bestelling en wordt die volledig terugbetaald. Indien we de bestelling al hebben verstuurd, is het nog niet te laat. Retourneer dan het ongebruikte product in de originele verpakking wanneer het aankomt voor een volledige terugbetaling. 

Q Wat gebeurt er als ik mijn bestelling wil annuleren die reeds verzonden is?

A) Je zult dan moeten wachten tot de artikelen worden geleverd en vervolgens onze retourprocedure moeten volgen.
 

Ontvangst van mijn bestelling

Q Wat moet ik doen als ik een probleem heb nadat mijn bestelling is geleverd?

A) We zijn er om je te helpen bij elke stap van het bestelproces. Neem gerust contact op met onze Customer Care en we helpen je graag.
 

Q Hoe kan ik artikelen retourneren die ik niet wil?

A) Wij hopen dat je tevreden zult zijn met uw nieuwe Quinny-product. Maar als je het om welke reden dan ook wilt retourneren, hebben wij een no-fuss 14-dagen retourgarantie. Je kunt gratis en gemakkelijk ongebruikte of defecte artikelen terugsturen. De retourtermijn gaat in op de dag dat je het artikel ontvangt. Vul het contactformulier in, selecteer als onderwerp retourzending en wij sturen je op werkdagen binnen 48 uur een e-mail met informatie over hoe je jouw product kunt retourneren.

Je kunt ook binnen 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst herroepen. Gebruik hiervoor het Modelformulier voor Herroeping.

 

Q Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor mijn geretourneerde product?

A) Wanneer wij jouw geretourneerde artikel ontvangen, controleren wij het eerst om zeker te zijn dat de retourzending geldig is. Als het artikel zich in de originele staat bevindt of een productiefout heeft, ontvang je een volledige terugbetaling met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan binnen vijf dagen. Indien er een probleem is met de retourzending, nemen wij direct contact met je opWe zijn er om je te helpen bij elke stap van het bestelproces. Neem gerust contact op met onze Customer Care en we helpen je graag.


Garantie

Q Welke garantie heb ik op het artikel?

A) Je rechten op grond van de Wet Verkoop van Goederen. In de meeste gevallen krijg je 2 jaar garantie.
 

Q Hoe kan ik een defect artikel retourneren binnen de garantieperiode?

A) Indien je een defect artikel hebt ontvangen, kun je deze gratis en gemakkelijk terugsturen. Vul het contactformulier in, selecteer als onderwerp retourzending en wij sturen je op werkdagen binnen 48 uur een e-mail met informatie over hoe je jouw product kunt retourneren.

Q Hoe kan ik een klacht indienen?

Om je klacht over een product of onze service zo snel mogelijk op te lossen, kun je het beste contact met ons op via het contactformulier. Je krijg van ons binnen 7 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

We gaan er vanuit dat er altijd een geschikte oplossing is. Mocht je het niet eens zijn met de beslissing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.